Selasa, 12 Julai 2011

hEnSeM bOy....

hihihihihihih br sat td en hubby col

aku : abg dh hdpkn lesen ke?
en hubby : blm lg , naper yg nk support ke ?
aku : eh , xada la sj je tnye nk ingt kn....
en hubby : ok , hr ni abg blik awai tau
aku : kui bape 6 ke?
en hubby : kui 7@8mlm (bg dia blik kui 7@8mlm tu awai) , ayg masak nasi tau lauk bio abg masak,sllalunye aku akn msk tuk dinner bl dia dh blik keje br masak sbb nye hensem boy (puteraku miqail) akn merengek2 bl ditinggai kn...
aku : ok , nnt ayg masak nasi
en hubby : nnt tlg kopek udang sekali ye..
aku : xad ms la abg
en hubby : alah tlg la....
aku : tlg tu mmg bole tlg , tp hencem boy cm mn?
en hubby : k la kalu cm tu , hencem boy pnye pasai blik nnt bio abg buat semua

kesimpulannye : lepas ni bole la bg alasan sbb ad hencem boy....hahahahahahahah

p/s: hencem boy aku ni xbole ditinggaikn , merengek je...xmcm kakak nye dulu....bole dikari sndr....

2 ulasan: