Jumaat, 24 Jun 2011

PaGi-PaGi LaGiE....

aku bkn nk mrh en hubby sesuke hati...tk baik kn kalu kite meninggi suara pd suami...tp en hubby aku ni xnk dgr ckp...sape yg xmrh...mslhnye pg td la...cam biase c putera aku bgn kui 4pg nk myusu....mmg rutin tiap2 pg en hubby buat su2 ank2nye n myusukn...tp tiap kali dia yg myusukn aku pesan kt en hubby "lps su2 kn ank sedawa kn dia" tp en hubby xmkn 'saman' pe yg aku ckp...tiap2 hr cm tu....lepas su2 kn ank trs je letak baby kt tilam...c putera aku ni plk suke tido menerap...so bile dia knyang tido menerap tmuntah la jwb nye...abis semua su2 yg dia minum tu kua....aku pn membebel la kt en hubby....tot tet tot tet...smpai en hubby ckp "cube pg2 jgn bising,tnsion tau tak" aku pun mjwb "lain kali dgo ckp org"...en hubby pn trs kua bilik...tp semuanye dh selesai bnde kecik tk prlu dibsr2 kn....nk g keje td aku mintak maaf la kt en hubby...en hubby pn senyum...cm 1 je "please la en hubby oiii dgo la ckp isteri mu nie....mn yg baik tu cube lh dgo,bkn utk sape pun utk kite juge....."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan