Selasa, 1 November 2011

uLaNgTaHuN pErKaHwInAn 4 TaHuN....

“Bila ALLAH cepat makhbulkan doamu, maka DIA menyayangimu… Bila ALLAH lambat makhbulkan doamu, maka DIA ingin mengujimu… Bila ALLAH tidak makhbulkan doamu, maka DIA merancang sesuatu yg lebih baik buatmu… Oleh itu, bersangka baiklah dalam apa jua keadaan, kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaan-Nya… Semoga kita mampu menempuhinya dgn penuh Kesyukuran, Ketabahan Dan Keikhlasan.”
Hari ini (1 NOV 2011 ulangtahun perkahwinan kite yg ke 4 tahun), Istimewa untuk kita berdua.. tiada apa yang boleh ayg berikan, cuma satu kucupan yang manis, pelukan kasih dan sayang ayg untuk abg, ayg doakan semoga apa yang abg hajati dimakbulkan olehNya.. diberikan kesihatan yang baik.. agar kehidupan abg dirahmati dan diberkati oleh Allah s.w.t. ayg sentiasa percaya pada abg, abg suami ayg .. abg sentiasa bagi kekuatan untuk ayg bersama-sama berjuang walaupun sometimes ayg nampak kelemahan itu dari mata abg.. tapi ayg pasti, segalanya pasti ada yang lebih baik yang menanti…
Sempena hari yang besh ni mudah-mudahan agenda kita berjaya, mengharapkan agar ada sesuatu yang gembira dapat dinanti nantikan.. itu pun Bila Allah makbulkan doa dan impian kita, kalu x dpt bukanlah bererti Dia x sayang kita kan.. CUMA ADA YANG TERBAIK SEDANG MENUNGGU KITA UNTUK “ABG, AYG DAN ANAK-ANAK” ..
Tak pernah terputus pun mendoakan agar abg berjaya, mempunyai kesihatan yang baik, menjadi suami yang baik untuk ayg, ayah yang penyayang untuk anak-anak kita, ketua keluarga yang adil.. sentiasa dipermudahkan segala urusan abg..semoga diberkati dan dirahmati kehidupanmu wahai suami ku..
Abg… ayg sayang abg, ayg sayang anak-anak kita.. kekadang bila kamu bertiga berbaring letakkan kepala diriba ayg.. aduhai.. betapa bertuahnya ayg, mempunyai 3 kekasih hati yang telah dikurniakan dan diciptakan olehNya untuk ayg berkongsi sedih dan gembira ayg..Salam Sayang Peluk Cium Rindu

I LOVE YOU….


Tiada ulasan:

Catat Ulasan